назад

Управител в магазин Мания Пловдив

Пловдив - 05.08.2019

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

• Организира и контролира работния процес в магазина и обслужване на клиентите;
• Отговаря за визията и състоянието на търговския обект в съответствие с фирмените стандарти;
• Отговаря за цялостния процес по управление на екипа - подбор, обучение, мотивация и оценка на представянето;
• Подпомага екипа на магазина в обслужване на клиентите (консултира клиенти, работи на каса или маркираща везна и др.), като пряко участва в тези процеси и дава личен пример;
• Отговаря за получаване, сортиране, зареждане, аранжиране и складиране на стока в търговския обект;
• Работи с ERP система Microsoft Dynamics NAV - система за въвеждане на Покупки, Продажби, Управление на Склад и Маркетингови Активности;
• Изготвя регулярни справки и отчети за дейността на обекта. Управлява търговските инициативи в магазина.
 

ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:

• Опит в търговията се счита за предимство;
• Добри компютърни умения - приложенията на MS Office;
• Умения да комуникира, мотивира и ръководи екип за постигането на общи цели;
• Отговорност и организираност при изпълнение на задълженията;
• Позитивна нагласа за работа и ведро отношение към колегите и клиентите;
• Умения за работа под стрес.
 

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:

• Въвеждащо обучение и постоянна подкрепа при навлизането в естеството на работата;
• Дългосрочен ангажимент на трудов договор в постоянно развивща се компания;
• Бонусна система в допълнение към основното трудово възнаграждение;
• Социални придобивки /ваучери за храна и др./;
• Работа по график на 8-часов работен ден и сумарно изчисляване на работното време;
• Коректно отношение и приятна работна атмосфера в млад и енергичен екип;
• Вътрешнофирмени обучения за развитие на знания и умения;
• Възможност за кариерно развитие.

Кандидатствай

Разрешени формати: (doc, docx, pdf, jpg, jpeg, png, ppt, zip, rar, 7z, zip, rar). Максимален размер на файла (5 MB)