Мания франчайз – с поглед в бъдещето

 

Историята ни започва преди 23 години от малък гараж в град Варна. Днес „Мания“ е марка с ясна визия, дългосрочни цели и успешна бизнес стратегия. Името ни е вдъхновено от страстта на човек да търси нещо марково и стилно на добра цена, нещо, което се превръща в истинска „Мания“. Мисията ни е Мания да дава свобода на  хората да изразяват себе си и своя стил. Свободата всеки ден да откриват нови находки, да споделят емоции и преживявания.


През годините пазарът на дрехи втора употреба се увеличава тенденциознно, а ние успяваме да запазим лидерските си позиции. Според последните проучвания от 2019 г., 48% от българите между 18-55 г. купуват дрехи втора ръка. От тях 93.3% познават бранда „Мания“, а магазините ни се посещават от над 250 000 души месечно. Това, върху което непрестанно работим, е стремеж към усъвършенстване, основан на дълги години опит, наблюдение и анализ на пазара. На база на това се раждат новите ни проекти за възможно най-екосъобразен и подкрепящ каузи бизнес.

Защо да станеш Мания франчайз партньор?

 

Над 70% от магазини Мания се управляват от франчайз партньори, което е показателно за бизнеса. Вярваме, че амбицията, позитивното отношение и отдадеността в работата са най-важните фактори за успех. За изграждането на едно успешно партньорство е важно споделянето на една философия, както и желанието за развитие.

Магазини „Мания предлагат всичко необходимо, за да започне всеки кандидат един високовъзвръщаем бизнес. Стартирайки от обучение на екипа, оперативни и търговски съвети, анализ на резултати, маркетинг инструменти, стигайки до мотивационни програми. Работим рамо до рамо с партньорите си дори при определяне и поръчка на първата стока. 90% от партньорите ни вече управляват повече от един обект. В резултат на всичко това вярваме, че сме подходящ и надежден франчайз партньор.

 

Инвестицията, необходима за откриването на един магазин е между 60 и 80 хил.лв., със стартовата такса за франчайз от 5000 лв. След което, получателят на права не плаща месечна такса (роялти), а купува стока само от холдинга. Като лоялни партньори ние помагаме и при избор на локация и помещение, както и се грижим за визията и дизайна на магазина спрямо заложените стандарти от „Мания.

 

Средната възвращаемост на вложените в един магазин средства е от 15 до 18 месеца, а средният месечен оборот в един обект е около 50 хил.лв. Фирмената статистика показва, че от 150 до 200 души дневно пазаруват от един магазин, като средно покупката е на стойност 10лв. Нашият професионален екип наблюдава развитието на магазина и се грижи за това партньорите ни да стават по-добри.

 

Всеки, който се превърне в наш партньор, има възможността да управлява бизнес под бранд, който гледа право в бъдещето. „Мания“ е единствената верига за second hand дрехи с дигитална лоялна програма, безплатен Wi-Fi за клиентите си и in-store радио и телевизия, което ни превръща в категоричен любимец на клиентите.



Работим неуморно за това “Мания“ да бъде символ на доверие и прозрачност. Вярваме, че с общи усилия можем да постигнем много повече и за това не спираме да увеличаваме своето семейство от партньори, с които споделяме еднаква визия за бъдещето.


Ако откриваш себе си в нас, просто направи своето запитване в контактната форма по-долу.

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
 

Запитване